အိမ္ေထာင္ေရး အသိပညာ

အိမ္ေထာင္သည္ေတြအတြက္ မွတ္သားစရာေကာင္းပါတယ္.. နုိင္းနိုင္းစေနဘေလာ့က္ကေနျပန္ယူထားပါတယ္..

(၁) ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း ျငင္းခံုပါ (Melissa ---၃၁ႏွစ္)

မဂၤလာပဲြကို တက္ေရာက္ႏိုင္၊ မတက္ေရာက္ႏိုင္ဆိုတဲ့ အတည္ျပဳဖိတ္စာ ဒီဇိုင္းေရးဆဲြခ်ိန္မွာ ဖိတ္စာရဲ႕တစ္ေနရာမွာ ေနရာလြတ္တစ္ခု
ကၽြန္မအထူးတလည္ခ်န္ခဲ့တယ္။ အဲဒီေနရာလြတ္မွာ ဧည့္ခံပဲြလာေရာက္ၾကမယ့္ ဧည့္သည္ေတာ္ေတြကို သူတို႔ႏွစ္သက္တဲ့ အိမ္ေထာင္ေရးေဆာင္ပုဒ္ေတြ ေရးေပးဖို႔ ကၽြန္မေတာင္းဆိုခဲ့တယ္။

အိမ္ေထာင္သက္တမ္း (၉)လအၾကာမွာ အဲဒီေဆာင္ပုဒ္ေတြထဲက ေဆာင္ပုဒ္တစ္ခုရဲ႕အဓိပၸာယ္ကို ကၽြန္မနားလည္ခဲ့ရတယ္။ အဲဒီေဆာင္ပုဒ္က--- "ျငင္းခံုပါ။ ဒါေပမယ့္ လူကို မတိုက္ခိုက္ပါနဲ႔"ဆိုတာျဖစ္တယ္။ တကယ္လို႔ ကၽြန္မနဲ႔ခင္ပြန္းမွာ မတူညီတဲ့ ျခားနားခ်က္ေတြရွိခဲ့ရင္ အဲဒီျခားနားခ်က္ကိုပဲ ကၽြန္မတို႔အာရံုစိုက္တယ္။ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ ကသိကေအာက္ျဖစ္ေစတာမ်ဳိးကို ကၽြန္မတို႔ေရွာင္ခဲ့တယ္။

(၂) ေနရာလပ္ အႏုပညာ (Patricia ---၂၆ႏွစ္)

"အကၤ်ီ၊ ဦးထုပ္၊ အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းေတြအတြက္ ကိုယ္ပိုင္အခန္းေလး(Cloakroom) ထားပါ"တဲ့။ ကၽြန္မရဲ႕အေကာင္းဆံုးသူငယ္ခ်င္းက ကၽြန္မကို ေျပာပါတယ္။ ဒါဟာ မျဖစ္ႏိုင္သလိုပါပဲ.. ဒါေပမယ့္ သူ႔အႀကံအတိုင္း ဘီရိုႏွစ္ခုပါတဲ့ အိမ္ခန္းတစ္ခန္း ကၽြန္မရွာေတြ႔ခဲ့တယ္။ (ပိုႀကီးတဲ့ဘီရိုကို ကၽြန္မသံုးပါတယ္)

အခုဆိုရင္ ကၽြန္မနဲ႔ခင္ပြန္းမွာ ကိုယ္ပိုင္ေနရာလပ္ေလးေတြ ပိုင္ဆိုင္ထားၾကတယ္။ ဘယ္သူကမွ ဘယ္သူ႔ေနရာကို မက်ဴးေက်ာ္ဘူး။ တကယ္လို႔ သူ႔ဖိနပ္ေတြ ေတာင္လိုပံုေနပါေစ။ ဒါမွမဟုတ္ ဝတ္ၿပီးသားအကၤ်ီေတြ သူေလွ်ာက္ပစ္ထားပါေစ... ကၽြန္မနည္းနည္းမွ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ မျဖစ္ေတာ့ဘူး။

(၃) ထမင္းစားပဲြ ကစားနည္း (Dorn--- ၃၄ႏွစ္)

အန္တီကေျပာတယ္။ တကယ္လို႔ ကၽြန္မညစာခ်က္တဲ့အလွည့္မွာ အိမ္ျပန္ေနာက္က်ခဲ့ရင္ ထမင္းစားပဲြကို အရင္ျပင္ဆင္ထားပါ။ ဒါမွခင္ပြန္းက ထမင္းဟင္း အဆင္သင့္ ခ်က္ျပဳတ္ထားတယ္လို႔ ထင္ၿပီး အျပစ္မတင္မွာျဖစ္တယ္။ ၿပီးမွ ညစာကို ကၽြန္မစိတ္ခ်မ္းခ်မ္းသာသာ ျပင္ဆင္ႏိုင္မွာျဖစ္တယ္။ ဒီကစားနည္းက ရယ္စရာေကာင္းေနပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အိမ္ေထာင္သက္(၃)ႏွစ္မွာ ကၽြန္မအႀကိမ္မ်ားစြာ စမ္းသပ္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္ေလး အသံုးဝင္ပါတယ္။

(၄) တီဗီ အသိပညာ (Angela---၂၇ႏွစ္)

ကၽြန္မခင္ပြန္းက ရီမြန္ကြန္ထရို ထိန္းခ်ဳပ္တာကို အင္မတန္ႀကိဳက္သူျဖစ္တယ္။ ရီမြန္ကြန္ထရိုကို တစ္ေယာက္တစ္လွည့္ ထိန္းခ်ဳပ္ဖို႔ ေမေမက အႀကံေပးပါတယ္။ ဒီညမွာ ကၽြန္မအလွည့္ဆိုရင္ ႀကိဳက္တဲ့တီဗီလိုင္းေတြ ကၽြန္မၾကည့္တယ္။ မနက္ျဖန္ညမွာ သူ႔အလွည့္ေပးတယ္။ အဲဒီလိုပဲ သူ႔အလွည့္မွာ သူႀကိဳက္တဲ့လိုင္းေတြ သူဘယ္ေလာက္ေျပာင္းေျပာင္း အရင္ကလို ကၽြန္မ ေခါင္းမကိုက္ေတာ့ဘူး။

(၅) စိတ္တူကိုယ္တူ (Amy--- ၂၇ႏွစ္)

အဘြားကကၽြန္မကို ေဂါ့ဖ္ရိုက္သင္ဖို႔ တိုက္တြန္းတယ္။

"သမီးေယာက္်ားက ေဂါ့ဖ္ရိုက္တာႀကိဳက္ရင္ သမီးလည္းလိုက္သြား.. အခ်ိန္ေတြကို သူနဲ႔အတူကုန္ဆံုးပါ"

အဲဒီလိုနဲ႔ ေဂါ့ဖ္ရိုက္သင္တန္းကို ကၽြန္မတက္ျဖစ္တယ္။ အခုဆိုရင္ ကၽြန္မနဲ႔ခင္ပြန္း တစ္လတစ္ခါ ေဂါ့ဖ္ရိုက္တယ္။ ဒီအားကစားကို ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုး ႏွစ္သက္ၾကတယ္။ ကၽြန္မရိုက္လိုက္တဲ့ ေဘာလံုးကိုေတြ႔ေအာင္ရွာဖို႔ နာရီဝက္အခ်ိန္ေပးရလည္း စိတ္တူကိုယ္တူတဲ့ ခံစားခ်က္က လူကို တကယ့္ၾကည္ႏူးေစပါတယ္။

(၆) တည့္တည့္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ (Claire---၂၇ႏွစ္)

ခင္ပြန္းရဲ႕အစ္မက ကၽြန္မကို အႀကံတစ္ခုေပးတယ္။ အဲဒီအႀကံက ကၽြန္မရဲ႕အိမ္ေထာင္သက္ (၅)ႏွစ္လံုးကို အက်ဳိးျပဳခဲ့တယ္။

"အိမ္ေထာင္ေရးကို ထင္ျမင္ခ်က္၊ ခန္႔မွန္းခ်က္ေတြေပးလို႔ မရဘူး။ ေမးစရာရွိရင္ ကိုယ့္အိမ္ေထာင္ဖက္ကို တိုက္ရိုက္ေမးပါ။ ၿပီးရင္ သူေျပာတာကို ယံုၾကည္ပါ"

(၇) အျပစ္မရွာနဲ႔ (Rebecca ---၃၁ႏွစ္)

မဂၤလာမေဆာင္ခင္ ေမေမက ကၽြန္မကို စာရြက္တစ္ရြက္ယူခိုင္းၿပီး ကၽြန္မလက္ထပ္ရမယ့္သူအေပၚ ကၽြန္မ မႀကိဳက္တဲ့ အခ်က္သံုးခ်က္ကို အေရးခိုင္းတယ္။ ၿပီးေတာ့ အဲဒီသံုးခ်က္ကို ေမ့လိုက္ဖို႔ေျပာတယ္။ သူ႔ရဲ႕ခၽြတ္ယြင္းခ်က္ကို ခြင့္လြတ္နားလည္ေပးဖို႔ ေျပာတယ္။

"ဒီလူနဲ႔ အသက္ထက္ဆံုးထိ အတူေနသြားမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးရင္ အေသးအဖဲြ႔ကိစၥေတြနဲ႔ သမီးတို႔ရဲ႕လမ္းကို မပိတ္မိေစနဲ႔"

အိမ္ေထာင္သက္(၈)ႏွစ္မွာ ကေလးႏွစ္ေယာက္အျပင္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းႏွစ္ခုနဲ႔ ကၽြန္မတို႔ အရာရာအားလံုး အဆင္ေျပေနခဲ့တယ္။

(၈) ျခားနားတဲ့အျမင္ (Bessie --- ၂၈ႏွစ္)

မဂၤလာမေဆာင္ခင္ ကၽြန္မရဲ႕သင္းအုပ္ဆရာက ကၽြန္မနဲ႔ခင္ပြန္းကို ေျပာပါတယ္။

"ခၽြတ္ယြင္းခ်က္ရွိတဲ့ မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္က မျပည့္စံုတဲ့အိမ္ေထာင္တစ္ခုကို ထူေထာင္ေတာ့မယ္။ ဒါဟာ သိပ္ေကာင္းတယ္"

ဒီအေျပာက ကၽြန္မရဲ႕အေတြးကို ေျပာင္းလဲေစခဲ့ပါတယ္။ အရင္က လင္မယားဆိုရင္ ဘာမဆို အျမင္တူသင့္တယ္လို႔ ကၽြန္မထင္ခဲ့တယ္။ အခုဆိုရင္ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ရဲ႕ျခားနားတဲ့အျမင္ကို တစ္ေယာက္လက္ခံတတ္ဖို႔ သင္ယူႏိုင္ခဲ့တယ္။ တကယ္ေတာ့ မတူတဲ့အျမင္ေတြရွိေနျခင္းက ကၽြန္မတို႔ရဲ႕ အေတြး၊ အျမင္ကို ပိုၿပီးထူးေစခဲ့ပါတယ္။

(၉) ေလွာင္ေျပာင္သေရာ္တဲ့ အိမ္ေထာင္ေရး (Lisa---၃၁ႏွစ္)

မဂၤလာမေဆာင္ခင္မွာ ေမြးစားေဖေဖက ကၽြန္မကို ေလွာင္ေျပာင္သေရာ္တတ္ဖို႔၊ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ သိပ္မေလးနက္ဖို႔ ေျပာတယ္။ အိမ္ေထာင္သက္(၄)ႏွစ္မွာ ဒီစကားဟာ ေရႊထက္တန္ဖိုးရွိမွန္း ကၽြန္မသိလိုက္တယ္။ ကၽြန္မနဲ႔ခင္ပြန္း မၾကာခဏဆိုသလို အခ်င္းခ်င္း ေလွာင္ေျပာင္ၾကတယ္။ ရန္ျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာေတာင္ တစ္ဘက္သားရယ္ေမာဖို႔ သေရာ္ၾကတယ္။ တကယ္လို႔ တစ္ေယာက္ေယာက္က အသံထြက္ရယ္ၿပီဆိုရင္ ဒီရန္ပဲြ ဆက္ျဖစ္ႏိုင္ပါဦးမလား?

http://www.5719.cn/Html/xinling/hunyinzhongdezhihui-6.html

ႏိုင္းႏိုင္းစေန ဘာသာျပန္သည္။

No comments:

Post a Comment